ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ႏွင့္အဖြဲ႔သည္ ယေန႔ (၁၈-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ ညေန (၁၇:၃၀)နာရီအခ်ိန္တြင္ ဂုတ္တြင္း ေဘလီတံတား တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းခြင္သို ့ လာေရာက္ ၾကည့္ရႈအားေပးပါသည္။ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ တြင္ ရွမ္းျပည္နယ္ အစိုးရအဖြဲ႔ဝင္ ဝန္ႀကီးမ်ား ၊ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန အၿမဲတမ္းအတြင္းဝန္ ၊ တံတားဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ၊ ဒု ၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ၊ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္မ်ား ၊ လမ္းဦးစီးဌာန ဒုၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ၊ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္မ်ား၊ ရွမ္းျပည္နယ္ ၊ လမ္းဦးစီးဌာန ၊ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက တည္ေဆာက္ေရးဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားအား ရွင္းလင္းတင္ျပၾကပါသည္ ။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ႏွင့္ အဖြဲ႔သည္ ပ်က္စီးသြားေသာ ဂုတ္တြင္းတံတား အေျခအေနႏွင့္ အသစ္ျပန္လည္ တည္ေဆာက္မည့္ ႏွစ္လမ္းသြား သံကူကြန္ကရစ္တံတား တည္ေဆာက္မည့္ လ်ာထားေနရာမ်ားကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးပါသည္ ။ ထို႔ေနာက္ အရွည္(၂၁၀)ေပ (၃)လႊာ တစ္ထပ္ ႏွစ္လမ္းသြား သံေဘာင္ေဘလီတံတား တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းအား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားႏွင့္ ကၽြမ္းက်င္လုပ္သားမ်ားက ေန႔/ည အဆိုင္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနမႈကို ၾကည့္ရႈအားေပးၿပီး လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္မ်ားအား ညႇိနႈိင္းျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါသည္ ။


(၁၇-၈-၂၀၁၉)ရက္ ညေန(၁၇:၃၀)နာရီအခ်ိန္တြင္

ရွမ္းျပည္နယ္(ေျမာက္ပိုင္း) ၊ လားရႈိးခ႐ိုင္ ၊
သိႏၷီ ၿမိဳ႕နယ္ ၊ သိႏၷီ - ကြမ္းလံု - ခ်င္းေရႊေဟာ္ လမ္း ၊
မိုင္တိုင္(၃၀/၇ - ၃၁/၀)ၾကား ၊ နားတီးရြာအထြက္
တံတားအမွတ္(၆/၃၁) ၊ အရွည္ (၅၀ ေပ) ၊ အက်ယ္ (၂၈.၅ ေပ) 
သံကူကြန္ကရစ္တံတားအား

အၾကမ္းဖက္ ေသာင္းက်န္းသူမ်ားက
မိုင္းေထာင္ေဖာက္ခြဲ ဖ်က္ဆီးခဲ့ပါသည္။

လမ္းပန္းဆက္သြယ္မႈ ျပတ္ေတာက္သြားပါသျဖင့္
ယာယီေဘလီတံတားထိုးရန္
စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါေၾကာင္း
အသိေပးအပ္ပါသည္။


ဂုတ္တြင္း တံတား ေဘလီထိုးျခင္းလုပ္ငန္း (မႏၲေလး - ေနာင္ခ်ိဳ - လား႐ႈိးလမ္း) ယေန႔ (၁၇-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ (၁၅:၃၀)နာရီ မွ စတင္၍ (၃)လႊာ တစ္ထပ္ အရွည္(၂၁၀ ေပ) ေဘလီတံတား (ဂုတ္တြင္းတံတား) ၏ သံေဘာင္မ်ား တပ္ဆင္တည္ေဆာက္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန လမ္း/တံတား အထူးအဖြဲ ့ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွ တံတားလုပ္ငန္း အျမန္ဆုံး ၿပီးစီးႏိုင္ေရး ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။


မႏၲေလး - ေနာင္ခ်ိဳ - လားရႈိးလမ္း ဂုတ္တြင္းတံတား အေျခအေန ယေန႔ (၁၇-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ နံနက္ (၀၉:၀၀)နာရီအခ်ိန္တြင္ ေဘလီသံေဘာင္မ်ား သယ္ယူလာသည့္ ပထမအသုတ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မွာ ဂုတ္တြင္းတံတား လုပ္ငန္းခြင္သို ့ ေရာက္ရွိလာၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ လမ္း/တံတား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက နယ္ေျမခံ ေဒသအာဏာပိုင္ ႏွင့္ လံုျခံဳေရးအဖြဲ႔မ်ား၏ ဝိုင္းဝန္းကူညီမႈျဖင့္ (၃)လႊာ တစ္ထပ္ အရွည္ (၂၁၀ ေပ) ေဘလီသံေဘာင္ တံတားထိုးျခင္း လုပ္ငန္းကို အျမန္ဆုံး ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။


ရွမ္းျပည္နယ္(ေျမာက္ပိုင္း) ၊ လားရႈိးခ႐ိုင္ ၊ သိႏၷီ ႏွင့္ ကြမ္းလံု ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း သိႏၷီ - ကြမ္းလံု - ခ်င္းေရႊေဟာ္ လမ္း (၁၇-၈-၂၀၁၉)ရက္ နံနက္(၀၃:၀၀)နာရီအခ်ိန္တြင္ မိုင္တိုင္(၁၅/၃-၄) ၊ ေကာင္းေကာ္ရြာ ႏွင့္ နမ့္တုန္ဆံုရြာၾကား တံတားအမွတ္(၄/၁၆)၊ အရွည္ (၃၀ ေပ) ၊ အက်ယ္ (၂၈ ေပ) သံကူကြန္ကရစ္တံတား (၁)စင္း ႏွင့္ မိုင္တိုင္(၄၀/၃-၄) ၾကား ျဗဳန္းေတာင္အတြင္းရွိ တံတားအမွတ္(၂/၄၁)၊ အရွည္ (၈၀ ေပ) ၊ အက်ယ္ (၂၈ ေပ) RC Arch Bridge (၁)စင္း တို႔အား အၾကမ္းဖက္ ေသာင္းက်န္းသူမ်ား က မိုင္းေထာင္ေဖာက္ခြဲ ဖ်က္ဆီးခဲ့ပါသည္။ လမ္းပန္းဆက္သြယ္မႈ ျပတ္ေတာက္သြားပါသျဖင့္ ယာယီေဘလီတံတားမ်ား ထိုးရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန မွ အျမန္ဆံုး စီစဥ္လ်က္ ရွိပါေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။


ဂုတ္တြင္းတံတား ေဆာက္လုပ္မည့္အေျခအေန (မႏၲေလး - ေနာင္ခ်ိဳ - လား႐ႈိး လမ္း) ယေန႔ (၁၆-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ (၁၅:၀၀)နာရီအခ်ိန္တြင္ ရွမ္းျပည္နယ္အစိုးရအဖြဲ႔ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ႏွင့္ တာဝန္ရွိသူ မ်ားသည္ ဗုံးခြဲဖ်က္စီးျခင္းခံရေသာ ဂုတ္တြင္းတံတားေနရာသို ့ လာေရာက္ၾကည့္ရႈ စစ္ေဆးပါသည္။ လုပ္ငန္းခြင္တြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ အၿမဲတမ္းအတြင္းဝန္ ႏွင့္ လမ္းဦးစီးဌာန ႏွင့္ တံတားဦးစီးဌာန တို႔မွ ဒုတိယ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္မ်ား ၊ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္မ်ား ၊ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက ယာယီ ေဘလီတံတား ေဆာက္လုပ္မည့္ လုပ္ငန္းအစီအစဥ္မ်ားကို အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းတင္ျပပါသည္။ ေဘလီသံေဘာင္မ်ား ေရာက္ရွိသည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ အရွည္ (၂၁၀ ေပ) ၊ (၃)လႊာတစ္ထပ္ ႏွစ္လမ္းေမာင္း ေဘလီသံေဘာင္တံတား တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းအား အျမန္ဆံုး ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာက္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။


ရန္ကုန္ - ေရး - ထားဝယ္ (မလြဲေတာင္လမ္း) ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ၿပီ ။

ယေန႔ (၁၆-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ (၁၅:၃၀)အခ်ိန္တြင္ တနသာၤရီတိုင္းေဒသႀကီး ၊ မလြဲေတာင္လမ္းပိုင္း ယာယီေဘလီ တံတားထိုးျခင္းလုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္ပါသျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား သြားလာႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း ၊ လမ္းဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ၊ တံတားဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ႏွင့္ တာဝန္ရွိသူမ်ားသည္ သံေဘာင္ေဘလီ တံတားထိုးျခင္းလုပ္ငန္းအား ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး အိမ္စီးကားငယ္မ်ား ႏွင့္ (၆)ဘီးကုန္ကားမ်ားကို ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳလိုက္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ (၁၇-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔တြင္ ကုန္ကားမ်ားအား (ယာဥ္+ကုန္=၂၄ တန္)အထိ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေပးသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။


ယေန႔ (၁၆-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ (၁၃:၀၀)နာရီအခ်ိန္တြင္ အရွည္ (၁၂၀)ေပ ႏွစ္လႊာတစ္ထပ္ ေဘလီတံတား တည္ေဆာက္ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ တံတားခ်ဥ္းကပ္လမ္းကို ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။ တံတားတည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းခြင္ မလြဲေတာင္ ေပၚသို႔ တနသာၤရီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ ့ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ၊ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ လမ္းဦးစီးဌာန ၊ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ၊ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ၊ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္မ်ားႏွင့္ တာဝန္ရွိသူမ်ားသည္ တံတားတည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ျကည့္႐ႈ စစ္ေဆးၿပီး လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေနသည့္ လမ္း/တံတား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားႏွင့္ ကၽြမ္းက်င္လုပ္သားမ်ားကို လာေရာက္အားေပးၾကပါသည္။ မၾကာမီ အခ်ိန္အတြင္း လမ္းျပတ္ေတာက္သြားေသာ ေနရာ၌ ယာယီေဘလီတံတားကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ဖြင့္လွစ္ေတာ့မည္ ျဖစ္ပါသည္။


မႏၲေလး - ေနာင္ခ်ိဳ - လား႐ႈိး လမ္း (ဂုတ္တြင္းတံတား) အေျခအေန (၁၅-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ နံနက္ပိုင္းက မိုင္းခြဲ ဖ်က္စီးျခင္း ခံရေသာ ဂုတ္တြင္းတံတား ပ်က္စီးမႈ အေျခအေန ကို ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ အျမဲတမ္းအတြင္းဝန္ ၊ လမ္းဦးစီးဌာန ၊ တံတားဦးစီးဌာန တို႔မွ ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္မ်ား ၊ လမ္း/တံတား အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္မ်ား ႏွင့္ ရွမ္းျပည္နယ္အစိုးရအဖြဲ႔ မွ တာဝန္ခံ ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးမ်ား ၊ ရွမ္းျပည္နယ္ ၊ လမ္းဦးစီးဌာန မွ လမ္း/တံတား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားသည္ ယေန႔ (၁၆-၈-၂၀၁၉)ရက္ေန႔ နံနက္ (၁၀:၀၀)နာရီအခ်ိန္ တြင္ တံတားပ်က္စီးမႈ အေျခအေနမ်ားကို အေသးစိတ္ ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးပါသည္။ အရွည္ (၂၁၀ ေပ) ႏွစ္လမ္းသြား သံေဘာင္ေဘလီတံတား ကို တံတားအထူးအဖြဲ႔မ်ားက (၅)ရက္အတြင္း အျမန္ဆုံး တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေဘလီသံေဘာင္မ်ားအား လုပ္ငန္းခြင္သို ့သယ္ယူေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။


Page 1 of 26

ေန႕စဥ္သတင္းစာမ်ားရယူရန္

 

 

ဝန္ထမ္းဆိုင္ရာအသိေပးေၾကျငာျခင္း